MINISTERUL TINERETULUI ȘI SPORTULUI
CLUBUL SPORTIV BOTOȘANI
Art.1. Regulamentul de ordine interioară se elaborează în conformitate cu Regulamentul Cadru privind organizarea și functionarea cluburilor sportive – Ordinul nr.576/02.09.2015, emis de Ministrul Ministerului Tineretului și Sportului.
Art.2. Regulamentul de ordine interioară cuprinde norme, drepturi, obligații și sancțiuni care se aplică la nivelul Clubului Sportiv Botoșani, tuturor angajaților indiferent de durata de angajare.
Art.3. (1) Clubul Sportiv Botoşani este condus de un director și un director adjunct. Aceștia îşi desfăşoară activitatea în baza Regulamentului de organizare și funcționare şi a prevederilor legale în vigoare.
Director:
(2) Directorul răspunde, potrivit legii, de buna organizare şi funcţionare a activităţii clubului.
(3) Numirea şi eliberarea din funcţie a directorului, se face prin ordinul ministrului al Ministerul Tineretului și Sportului, în condiţiile legii.
(4) Directorul îndeplineşte atribuţiile stabilite prin fişa postului aprobată de către ministrul Ministerului Tineretului și Sportului.
(5) Directorul deleagă unele dintre atribuţiile sale şi altor persoane din cadrul instituţiei, în condiţiile legii.
Art. 19. (1) Directorul îndeplineşte obligaţiile prevăzute în fişa postului şi are, în principal, următoarele atribuţii:
a) organizează şi conduce activitatea clubului şi răspunde de îndeplinirea obiectivelor stabilite;
b) aprobă Regulamentul de ordine interioară (R.O.I.) al clubului şi asigură respectarea acestuia de către personalul salariat;
c) reprezintă, personal sau prin delegat, clubul în relaţiile cu organismele sportive interne şi/sau internaţionale, cu celelalte instituţii publice sau private, organe jurisdicţionale, organizaţii sau agenţi economici, precum şi cu persoanele fizice şi juridice române şi străine;
d) elaborează programele de dezvoltare pe termen mediu şi scurt ale clubului, în concordanţă cu Strategia generală de dezvoltare a activităţii sportive din România;
e) aprobă şi semnează contracte şi alte acte juridice de angajare a clubului, cu respectarea prevederilor legale în vigoare;
f) coordonează şi controlează activitatea desfăşurată în cadrul secţiilor pe ramură de sport din cadrul clubului, precum şi a antrenorilor, în vederea realizării scopului şi obiectului de activitate ale clubului;
g) asigură aplicarea şi respectarea dispoziţiilor legale în vigoare;
h) în calitate de ordonator terţiar de credite îndeplineşte toate atribuţiile ce îi revin, conform dispoziţiilor legale în vigoare şi răspunde potrivit legislaţiei în vigoare;
i) stabileşte şi deleagă atribuţii pe trepte ierarhice şi funcţii, având în vedere prevederile regulamentul de organizare şi funcţionare propriu şi structura organizatorică;
j) aprobă fişele de post pentru personalul din subordine şi, unde este cazul, a directorului adjunct;
k) întocmeşte, în condiţiile legii, fişele de evaluare a activităţii profesionale pentru personalul subordonat direct şi, unde este cazul, a directorului adjunct;
l) răspunde, potrivit reglementărilor legale în vigoare, de încadrarea personalului salariat din subordine;
m) organizează controlul îndeplinirii sarcinilor de către personalul din subordine şi urmăreşte aplicarea măsurilor pe care le dispune;
n) aplică, în condiţiile legii, sancţiuni disciplinare salariaţilor, în cazul săvârşirii de abateri disciplinare şi dispune repararea prejudiciilor produse;
o) aprobă planurile de pregătire prezentate de antrenorii clubului;
p) analizează, periodic, împreună cu antrenorii, stadiul îndeplinirii obiectivelor stabilite şi rezultatele realizate de sportivii legitimaţi la club;
q) aprobă calendarul competiţional intern şi internaţional al clubului şi urmăreşte derularea acestuia;
r) urmăreşte pregătirea şi participarea sportivilor la competiţiile prevăzute în calendarul competiţional intern şi internaţional al clubului, precum şi organizarea competiţiilor proprii şi acţiunilor de selecţie;
s) participă la principalele competiţii interne şi internaţionale ale clubului;
ş) stabileşte pentru fiecare antrenor, prin fişa postului, numărul de grupe de sportivi pe niveluri valorice şi numărul minim de sportivi legitimaţi sau nelegitimaţi cuprinşi în pregătire;
t) asigură constituirea şi actualizarea permanentă a fondului documentar şi a băncii de date ale clubului, respectiv:
ţ) dispune măsuri pentru promovarea spiritului de fair-play, pentru combaterea şi prevenirea violenţei şi a dopajului;
u) asigură şi răspunde de integritatea, întreţinerea şi funcţionarea în condiţii optime a bazei materiale sportive din patrimoniul clubului;
v) are obligaţia de a angaja şi de a utiliza creditele bugetare numai în limita prevederilor şi destinaţiilor aprobate, pentru cheltuieli strict legate de activitatea instituţiilor publice respective şi cu respectarea dispoziţiilor legale.
w) răspunde, potrivit legii, de:
– angajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor în limita creditelor bugetare repartizate şi aprobate;x) aprobă angajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor din fonduri publice;
y) organizează activitatea de control financiar preventiv propriu;
z) îndeplineşte şi alte sarcini la solicitarea preşedintelui Autorităţii, în limita de competenţă.
(2) în exercitarea atribuţiilor sale, directorul emite decizii şi dispoziţii scrise.
(3) Directorul clubului este ordonator terţiar de credite.
Director Adjunct
Numirea şi eliberarea din funcţie a directorului adjunct, se face prin ordinul ministrului al Ministerul Tineretului Sportului, în condiţiile legii.
Directorul adjunct:
1. îndeplineste atributiile delegate de director precum și cele stabilite prin fisa postului și dispozitiile legale;
2. este inlocuitorul de drept al directorului în situatia absentei acestuia sau a vacantarii postului de director pana la organizarea concursului potrivit legii;
3. asigură realizarea activității curente a clubului în limita atributiilo stabilite de director, față de care este direct subordonat;
4. organizează activitatea cabinetului metodic şi sprijină perfecţionarea profesională a tehnicienilor din cadrul clubului;
5. sprijină logistic şi organizatoric activitatea secţiilor pe ramuri de sport;
6. urmăreşte şi sprijină participarea sportivilor la competiţiile naţionale şi internaţionale;
7. participă la elaborarea calendarului sportiv competiţional al clubului şi urmăreşte derularea acestuia;
8. organizează acţiunile din calendarul sportiv propriu;
9. îndrumă şi controlează, din punct de vedere tehnico-metodic şi de specialitate activitatea secţiilor pe ramură de sport;
10. colaborează cu direcţia pentru sănătate publică judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, în scopul organizării şi dezvoltării cabinetelor de medicină sportivă, în vederea asigurării controalelor medicale specifice sportivilor de performanţă;
11. colaborează cu consiliile locale, instituţiile publice cu atribuţii în sport, structuri sportive şi agenţi economici în derularea programelor sportive proprii;
12. iniţiază măsurile necesare pentru prevenirea violenţei la manifestările sportive, precum şi a dopajului în sport;
13. organizează şi ţine la zi baza de date a activităţii secţiilor pe ramură de sport și urmăreşte evaluarea şi raportarea indicatorilor prevăzuţi în programele sportive proprii;
14. colaborează cu inspectoratele şcolare, unităţile de învăţământ şi cu instituţiile de învăţământ superior, pentru formarea şi perfecţionarea pregătirii profesionale a sportivilor clubului;
15. ține evidența sportivilor din grupe, a obiectivelor de performanță, încadrarea secțiilor și a indicatorilor de performanță.
Obligațiile salariaților
Art. 4. Salariații încadrați în unitate sunt obligați să respecte următoarele îndatoriri:
Antrenorul coordonator va avea următoarele atribuții:
1. respecta integral programul de activitate al unitatii, prezentandu-se și plecand de la locul de munca la orele stabilite prin program;
2. nu se prezinta la antrenamente sau la concursuri în stare de ebrietate și nu consuma bauturi alcoolice în timpul antrenamentelor, concursurilor sau în prezenta sportivilor;
3. prezenta antrenorilor se face cu 15 – 20 minute inainte de antrenament și pleaca dupa ce au plecat sportivii și au verificat baza de antrenament;
4. nu vor primi în salile de pregatire persoane straine;
5. lipsa de la antrenament atrage dupa sine neplata orelor respective;
4. respecta ordinea și disciplina la locul de munca precum și normele de conduita în relatiile cu ceilalti;
5. executa întocmai și la timp obligațiile de serviciu prevazute în fișa postului, conformandu-se întocmai dispozițiilor și instrucțiunilor din partea conducerii;
6. antrenorii sunt obligați să urmarească comportarea sportivilor pe parcursul antrenamentelor, deplasarilor, competițiilor și cantonamentelor;
7. studieza și cunoaste literatura de specialitate astfel încat sa aplice în mod corect legislatia în vigoare;
8. se prezinte la antrenamente și competitii în echipament sportiv;
9. prezinta conducerii Clubului Sportiv Botoșani, listele cu sportivi, planurile și programul de pregatire pe zile și ore;
10. vegheza la apararea și pastrarea bunurilor apartinand unitatii;
11. ține legatura în permanenta cu conducerile școlilor de baza ale sportivilor, cu parinții și profesorii școlilor;
12. realizeza la timp planificarile calendaristice și să completeze zilnic caietul de grupă;
13. participa la acțiunile de perfecționare;
14. contribuie la realizarea de venituri extabugetare prin atragerea de sponsori;
15. nu denigreza activitatea clubului sportiv și lupta pentru promovarea imaginii și culorilor clubului;
16. trebuuie sa cunoasca și să respecte normele de securitate, normele PSI, normele de protecție și de igienă a muncii;
17. efectueza orice activitate, potrivit pregatirii și ajuta în situatii deosebite unitatea în vederea bunei functionari a acesteia;
18. îndeplineaste sau este aproape de îndeplinirea în totalitate a obiectivelor de performanță stabilite la începutul fiecarui an competițional,în fișa cu obiectivele și indicatorii de performanță;
19. promoveza spiritul de fair-play, combate fenomenul de dopaj și actiunile de violenta în ramura de sport în care isi desfasoara activitatea;
20. realizezeaza selectia, initierea, pregatirea și perfectionarea tinerelor talente pentru sportul de performanță;
21. respecta statutul și regulamentele federației sportive nationale în care isi desfasoara activitatea;
22. alte obligații prevazute în contractul individual de munca;
Antrenorii voluntari au aceleași indatoriri ca și antrenorii angajați. Ei nu sunt retribuiți pentru munca pe care o prestează.
Art. 5. Sarcinile personalului contabilitate, administrativ și de intreținere.
Compartimentul financiar-contabil:
a) organizează activitatea de elaborare a bugetului clubului şi asigură transmiterea acestuia Ministerului Tineretului și Sportului la termenele stabilite;
b) elaborează şi transmite Ministerul Tineretului și Sportului repartizarea pe trimestre a creditelor aprobate; avizează propunerile de modificare a acestora;
c) întocmeşte şi transmite Ministerului Tineretului și Sportului solicitarea lunară de fonduri de la bugetul de stat;
d) organizează activitatea de execuţie a bugetului şi ţine evidenţa angajamentelor legale, a plăţilor efectuate şi întocmeşte situaţiile privind raportarea acestora;
e) avizează propunerile de modificare a bugetului de venituri şi cheltuieli ale clubului;
f) întocmeşte evidenţa contabilă a clubului;
g) întocmeşte şi supune spre aprobare proiecte de decizii şi instrucţiuni referitoare la domeniul de activitate al compartimentului, precum şi alte documente care se referă la fondurile publice şi/sau patrimoniul clubului;
h) organizează circuitul intern al documentelor financiar-contabile;
i) avizează la activitatea de inventariere anuală a patrimoniului clubului;
j) colaborează cu compartimentele de specialitate din cadrul Direcţiei pentru Sport şi Tineret Judeţene, Ministerului Tineretului și Sportului, prefectură şi alte organe ale administraţiei publice locale, pentru realizarea atribuţiilor ce revin compartimentului economic;
k) ţine evidenţa bunurilor aflate în patrimoniul şi în administrarea clubului şi comunică Ministerului Tineretului și Sportului la termenele stabilite, modificările intervenite;
l) lunar întocmeşte balanţele de verificare, analizează situaţia financiară a clubului şi face propuneri de rentabilizare a activităţii acesteia;
m) trimestrial întocmeşte situaţia financiară, iar după aprobare o transmite Ministerului Tineretului și Sportului;
n) furnizează informaţii cu privire la situaţia patrimonială a clubului, atunci când i se solicită;
o) întocmeşte şi urmăreşte avizarea şi aprobarea documentelor privind angajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor materiale şi servicii ale clubului;
p) întocmeşte orice alte situaţii financiar-contabile prevăzute de actele normative în vigoare sau la solicitarea conducerii Ministerul Tineretului și Sportului, a altor instituţii centrale şi locale;
q) ţine evidenţa documentelor intrate în cadrul compartimentului, precum şi a celor elaborate de acesta;
r) selectează, grupează în dosare şi transmite spre păstrare arhivei clubului documentele financiar-contabile.
Administratorul
a) organizează şi asigură condiţii corespunzătoare pentru folosirea, păstrarea, respectiv depozitarea bunurilor materiale și alimentare aflate în gestiune în (cantina, magazii, depozite);
b) transmite documentele justificative la compartimentul economic, în termen util pentru efectuarea plăţii la data scadentă;
c)asigură recuperarea cheltuielilor pentru utilităţi consumate de terţi utilizatori ai patrimoniului aflat în administrarea clubului;
d) asigură curăţenia şi igienizarea bazelor sportive şi a celorlalte spaţii administrate;
e) răspunde de întocmirea şi prelucrarea foilor de parcurs pentru mijloacele de transport proprii;
f) prezintă propuneri privind eventualele reparaţii la clădiri, inlocuirea unor instalaţii şi folosirea eficientă a dotărilor şi a altor bunuri din patrimoniul administrat de club;
g) asigura aprovizionarea cu alimente și functionarea cantinei la parametri optimi, în concordanță cu scopul și obiectul de activitate al Clubului Sportiv Botoșani și anume realizarea performanței sportive;
h) raspunde de buna funcționare a patrimoniului clubului, sali de antrenament, spatii de cazare, cantina;
i) se preocupa în mod deosebit de curatenia din cantina și magazia de alimente;
j) verifica permanent ratia alimentara primita de sportivi ( cantitate, calitate) conform baremului și prezinta conducerii clubului situatia;
k) fundamentează şi prezintă propuneri privind cheltuielile materiale şi servicii la nivelul clubului, pentru a fi incluse în proiectul de buget;
l) gospodareaste eficent patrimoniul unitatii;
m) urmareaste activitatea din bazele de antrenament, și intocmeaste referate de necesitate pentru eventuale reparații și utilități;
n) urmăreste calitatea lucrărilor de reparații și investiții din cadrul unității;
o) aduce la cunostința conducerii orice abatere a pesonalului de întreținere pe care îl are în subordine.
Compartimentul resurse umane, secretariat, informare și relatii publice
Principalele atribuţii ale persoanei raspunzatoare de resursele umane sunt următoarele:
h)ţine evidenţa sancţiunilor angajaţilor.
Principalele atribuţii ale compartimentului secretariat, informare şi relaţii publice sunt următoarele:
Personalul auxiliar (intretinere, bucatarie, curatenie, sofer)
1. respecta programul de lucru de 8 ore/zi.
2. nu se prezinta sub influenta bauturilor alcoolice și nu consuma alcool în timpul programului și nici dupa program în baza sportiva (exceptie, cu aprobarea conducerii clubului – zile de nastere, diverse alte sarbatori);
3. asigura curatenia spatiile de cazare, sali de antrenament, birouri și terenurilor aferente clubului;
4. răspunde de obiectele de inventar din dotare și folosință;
5. în perioadele stabilite de conducerea clubului participa la curatenia și igenizarea salilor de antrenament, vestiare, birouri,spatii de cazare;
6. executa reparatii curente la patrimoniul clubului;
7. executa lucrari de amenajare cu ocazia organizarii unor activitati sportive în bazele proprii;
8. se informeaza, respecta și aplica prevederile Regulamentului de Organizare și Functionare, a Regulamentului de Ordine interioară și a Fisei postului corespunzatoare la Clubul Sportiv Botoșani;
7. contribuie la promovarea imaginii Clubul Sportiv Botoșani;
9. se implica în programul de instruire referitor la metodele de lucru, de securitate, de paza, prevenirea accidentelor și cunoastere a normelor PS;
10. la cantina clubului bucataresele se preocupa de desfasurarea în bune conditii a activitatii de preparare și servirii hranei pentru sportivii Clubul Sportiv Botoșani și a celor veniti la competitii;
11. bucataresele se preocupa și raspund de curatenia din cantina și magazia de alimente;
12. bucataresele asigura și raspund de ratia alimentara a sportivilor conform baremului (cantitate, calitate);
13. bucataresele nu vor primi persoane straine în zona în care se prepara hrana;
14. bucataresele vor respecta toate cerintele DSV și DSP;
15. soferul asigura transportul la și de la competitii, cu microbul proprietate Clubul Sportiv Botoșani, de cate ori calendarul competitional o va cere;
16. soferul raspunde de buna funcționare și intretinerea masinilor aflate în parcul auto al clubului;
17. pentru buna desfasurare a activitatii clubului, tot personalul auxiliar se va implica și va presta orice alta activitate ivita în baza sportiva.
Art. 6. Organizarea timpului de lucru în unitate.
1. programul de lucru al antrenorilor este conform orarului de pe bazele de antrenament și cu cel predat conducerii clubului și care se afla la dosarul antrenorului;
2. personalul auxiliar respecta programul de lucru de 8 ore/zi.
3. evidenta prezentei și activitatii se tine în condică pentru toti angajatii;
4. antrenorii au obligativitatea prezentei la sediul unitatii în ziua de marti a inceputului fiecarei luni, ora 11,00, când va avea loc ședinta lunară de analiză iar în cazuri deosebite reprogramarea sedinței va fi anunțata în timp optim;
5. se interzice prezența personalului în incinta unității, în afara orelor de program pentru alt scop decât acela care constituie obiectul de activitate al clubului, asa cum reiese din Regulamentul de Organizare și Funcționare al Clubul Sportiv Botoșani;
6. se interzice consumul de bauturi alcoolice și prezenta sub influenta bauturilor alcoolice în incinta unității.
a. întreg personalul Clubului Sportiv Botoșani are drepturi și obligații care decurg din legislația în vigoare;
b. evaluarea și aprecierea activitatii antrenorului și personalului administrativ, se fac de catre directori, în conformitate cu reglementarile interne și legislatia în vigoare;
– annual, intreg personalul este evaluat conform legislatiei în vigoare;
c. intreg personalul unitatii raspunde disciplinar pentru incalcarea indatoririlor ce le revin potrivit contractului individual de munca, fisei postului precum și pentru incalcarea normelor de comportare care dauneaza prestigiului institutiei;
d. intreg personalul unitatii are obligatia sa nu denigreze activitatea clubului sportiv și sa lupte pentru promovarea imaginii și culorilor clubului.
Abaterea disciplinara este o fapta în legatura cu munca și care consta intr-o actiune sau inactiune savirsita cu vinovatie de catre salariat prin care acesta a incalcat normele legale, Regulamentul de Ordine interioară, Contractul Individual de Munca, Fisa Postului, Ordinele și Dispozitiile legale ale directorului clubului.
Sanctiunile disciplinare pe care le poate aplica angajatorul în baza articolului 264 din Codul Muncii :
a)avertismentul scris;
b) retrogradarea din functie, cu acordarea salariului corespunzator functiei în care s-a dispus retrogradarea, pentru o durata ce nu poate depasi 60 de zile ;
c) reducerea salariului de baza pe o durata de 1-3 luni cu 5-10%;
d) reducerea salariului de baza si/sau, dupa caz, și a indemnizatiei de conducere pe o perioada de 1-3 luni cu 5-10%;
e) desfacerea disciplinara a contractului individual de munca.
(2) în cazul în care, prin statute profesionale aprobate prin lege speciala, se stabileste un alt regim sanctionator, va fi aplicat acesta.
(3) Sanctiunea disciplinara se radiaza de drept în termen de 12 luni de la aplicare, daca salariatului nu i se aplica o noua sanctiune disciplinara în acest termen. Radierea sanctiunilor disciplinare se constata prin decizie a angajatorului emisa în forma scrisa.
Art. 9. Recompense
a. conform legislației în vigoare.
Art. 10. Dispoziții finale
1. prevederile prezentului regulament de ordine interioară devine obligatoriu pentru intreg personalul unitatii dupa punerea acestuia în discutia salariaților;
2. prezentul regulament a fost intocmit în conformitate cu Legea nr. 53/2003 – CODUL MUNCII republicată, cu modificările și completările ulterioare;
A fost actualizat și intră în vigoare de la data de 12.10.2015.
Director,
Mia Roată Parască
Clubul Sportiv Botoșani
Nr. 51 / 28.06.2016
NOTĂ INTERNĂ
ANEXĂ LA REGULAMENTUL DE ORDINE INTERIOARĂ AL CLUBULUI SPORTIV BOTOȘANI
Directorul Clubului Sportiv Botoșani, Mia Roată Parască, numită în funcție prin Ordinul nr. 419 din 15.07.2015 al Ministerului Tineretului și Sportului, emite următoarea:
NOTĂ INTERNĂ
Art. 1 a) Se interzice consumul de bauturi alcoolice și prezenta sub influenta bauturilor alcoolice în timpul programului de lucru.
b) Se interzice consumul de bauturi alcoolice în incinta spatiilor administrate de Clubul Sportiv Botoșani ( birouri, cantina, sali sport ), atat în timpul programului cat și în afara orelor de program, precum și în weekend – uri.
SANCȚIUNI: – în functie de recidiva și de gravitatea abaterilor de la acest articol se poate ajunge pana la desfacerea contractului de munca.
EXCEPȚII de la art. 1:
– zilele onomastice și zilele de nume ale angajatilor (cand acestia solicita ) și numai în afara programului de lucru;
– mesele festive organizate cu ocazia evenimentelor sportive desfasurate sub jurisdictia Clubul Sportiv Botoșani;
– mesele festive organizate cu ocazia premierilor sportivilor cu rezultate nationale și internationale de exceptie;
Toate aceste exceptii vor fi organizate doar cu aprobarea directorului Clubului Sportiv Botoșani.
Art. 2 a) Se va respecta cu rigurozitate programul de lucru de 8 ore/zi,. Angajatii vor respecta programul stabilit și vor semna de luare la cunostinta (tabelul anexat).
b) Deplasarea personalului la diverse institutii pentru rezolvarea problemelor de serviciu se va face doar cu aprobarea directorului Clubului Sportiv Botoșani.
c) în cazul aparitiei neprevazute a unor probleme personale care impun invoirea personalului din timpul programului de lucru, pentru o scurta perioada de timp, aceasta se va face doar cu aprobarea directorului Clubuluiui.
d) Daca situatiile prevazute la pct.b) și c) apar cand directorul Clubul Sportiv Botoșani, din diverse motive, nu se afla la birou, aprobarea va fi obtinuta telefonic. Daca nici acest lucru nu este posibil, motivele fiind variate, se va lasa raspuns la biroul resurse umane – secretariat,
d – nei referent Mariana Melinte, care are obligația să noteze într-un registru (anexă la condica de prezență) ora plecării persoanei de la serviciu, motivul plecării, precum și ora sosirii la serviciu.
SANCȚIUNI:
Orice abatere de la literele art. 2 vor fi sanctionate cu diminuarea drepturilor banesti prin taierea orelor de lucru din statul de salarii.
Art.3 a) Mașinile Clubului Sportiv Botoșani vor parasi curtea clubului doar cu aprobarea directorului Clubului Sportiv Botoșani, care va sti în permanenta locul unde se afla acestea.
Răspunde: administratorul Clubul Sportiv Botoșani
SANCȚIUNI: Conform art. 264 din Codul Muncii, prima sanctiune aplicata va fi avertismentul scris, urmand în ordine cronologica celelalte sanctiuni, ultima fiind desfacerea contractului de munca.
Prezenta NOTĂ INTERNĂ este Anexă la Regulamentul de Ordine Interioară al Clubului Sportiv Botoșani și face parte integrantă din acesta.
Regulamentul de Ordine Interioară al Clubului Sportiv Botoșani, precum și Anexa vor fi prelucrate personalului angajat al clubului, care va semna de luare la cunostință într-un tabel aflat la biroul resurse umane, respectiv la doamna secretar referent Mariana Melinte.
Prezentei anexe va fi atașat un tabel cu programul de lucru al fiecărui angajat de la compartimentul administrativ.
Director,
Mia Roată Parască